Home » Artikelen » Webinar ‘Je beide hersenhelften laten samenwerken met de MIR-Methode’
Webinar ‘Je beide hersenhelften laten samenwerken met de MIR-Methode’
MIR-Methode
Je gedachtes, je ‘intelligente’ hersenen zijn misschien wel je grootste hinderpaal als het gaat om je gezondheid. Vanuit overleving, nare ervaringen, negatieve overtuigingen, heb je bepaalde denkpatronen gecreëerd die jouw plezier in het leven vergallen. En om dat om te keren, ligt de sleutel in het laten samenwerken van je beide hersenhelften. Hoe dat zit? Dat laat ik je in het webinar zien. En dat je het met de MIR-Methode kunt verbeteren! Tot ziens in het webinar! Veel kijkplezier! Groetjes, Mireille
Reageren?
Hoe heb je dit webinar ervaren? Wat voelde je? Ik hoor het graag van je! Schrijf het hieronder, dankjewel! Met de toets ‘End’ op je toetsenbord spring je meteen naar het reactieformulier. Persoonlijke vragen graag stellen aan een MIR-Methode begeleider!
P.S. Help je mee de MIR-Methode te verspreiden? Je doet me een groot plezier als je dit artikel wilt doorsturen naar anderen! Plaats gerust dit artikel op jouw Facebook-pagina of verstuur het via je email, Twitter of Linked-in! Gebruik de knoppen aan de linkerkant of hierboven! Dankjewel!
Hoe meer je leert, hoe gezonder je wordt!
Wil je meer achtergrondinformatie en extra krachtige MIR-Methode technieken leren? Meld je dan aan voor de Be the MIRror website. Daarop staan meer dan 150 video's, waarmee je jezelf de rest van je leven kunt begeleiden, wat je ook overkomt! Door lid te worden, draag je bovendien bij aan het wereldwijd verspreiden van de MIR-Methode. Dankjewel daarvoor! Klik hier voor meer informatie.
Reacties
Webinar ‘Je beide hersenhelften laten samenwerken met de MIR-Methode’ — 1 reactie
Ik was zo’n baby die niet kroop, maar ik was een ‘schuivertje’. Mij moeder vertelde dat ze mijn witte of pastekleurige truitjes of jurkjes maar instopte in een zwarte gymbroek van een p maatjes te groot, zodat ik kon schuiven. En toch kon ik al vrij vroeg mijn hoofdje rechtop houden, zie ik op oude kiekjes. Ik kon best goed leren op school, maar ik zat dan ook op Montessorischolen, waar weinig ‘klassikaal’ onderwijs werd gegeven en er veel ‘vrij werk’ was, waarbij je zelf een werkje uitzoekt, of het nou taal is of rekenen of tekenen of boekjes lezen enz. Op een Montessori kleuterschool wordt allerlei ‘materiaal’ aangeboden, waarmee je bijvoorbeeld kan leren veters te strikken, of kleuren leert schikken van donker naar licht. Ik herinner me wel dat ik andere dingen ging doen met dat materiaal, bij voorbeeld die kleuren blokjes kon je in een langwerpig stuk hout met gleuven steeken, maar ik fantaseerde dat dat een schip was met verschillende kleuren mensen er op. Ik was waarschijnlijk nogal ADD – dromerig, fantasierijk, altijd verhaaltjes aan het verzinnnen, soms hardop, soms stilletjes voor mezelf. Ik ben nu 70-plus met een jong hart en zelfs wat jonger uiterlijk en wat betreft de verborgen H (hyper-zijn bij vrouwen) dat uit zich bij mij in een supersnel denken en verbanden leggen. In doen, in handelen, ben ik van nature langzamer. Ik ben ook gaan studeren na de middelbare school, dus toen zat ik behoorlijk in mijn linkerhersenhelft, maar de onderwerpen die ik koos waren nogal afwijkend voor die studie (sociologie) dus daar was ik weer knap anders in. Ik ben altijd aangetrokken geweest tot wat men nu spiritualiteit noemt, en in mijn studie tijd ‘occultisme’ of ‘mystiek’, de term new age bestond nog niet eens, maar kwam toen wel op.En tijdens mijn studie beheerde ik samen met mijn partner een van de eerste alternatieve natuurvoedselwinkels in Amsterdam. Ik ga de ‘kruiselings’ oefeningen vaker doen; uit mezelf wisselde ik bij de negen stappen de handen al om en om. Ik kijk uit naar het webinar over vermoeidheid, want ik ben toch uitgeput, vorig jaar en dit jaar helemaal. Ik weet dat het met de energetische veranderinge te maken heeft en dat ik me misschien veel meer moet terugtrekken in mijn huis dan de meeste mensen, om me niet helemaal in anderen te verliezen. Ik leef ook in een land waar oorlog heerst, dat put je behoorlijk uit. In ieder geval, dank je Mireille!
Ik was zo’n baby die niet kroop, maar ik was een ‘schuivertje’. Mij moeder vertelde dat ze mijn witte of pastekleurige truitjes of jurkjes maar instopte in een zwarte gymbroek van een p maatjes te groot, zodat ik kon schuiven. En toch kon ik al vrij vroeg mijn hoofdje rechtop houden, zie ik op oude kiekjes. Ik kon best goed leren op school, maar ik zat dan ook op Montessorischolen, waar weinig ‘klassikaal’ onderwijs werd gegeven en er veel ‘vrij werk’ was, waarbij je zelf een werkje uitzoekt, of het nou taal is of rekenen of tekenen of boekjes lezen enz. Op een Montessori kleuterschool wordt allerlei ‘materiaal’ aangeboden, waarmee je bijvoorbeeld kan leren veters te strikken, of kleuren leert schikken van donker naar licht. Ik herinner me wel dat ik andere dingen ging doen met dat materiaal, bij voorbeeld die kleuren blokjes kon je in een langwerpig stuk hout met gleuven steeken, maar ik fantaseerde dat dat een schip was met verschillende kleuren mensen er op. Ik was waarschijnlijk nogal ADD – dromerig, fantasierijk, altijd verhaaltjes aan het verzinnnen, soms hardop, soms stilletjes voor mezelf. Ik ben nu 70-plus met een jong hart en zelfs wat jonger uiterlijk en wat betreft de verborgen H (hyper-zijn bij vrouwen) dat uit zich bij mij in een supersnel denken en verbanden leggen. In doen, in handelen, ben ik van nature langzamer. Ik ben ook gaan studeren na de middelbare school, dus toen zat ik behoorlijk in mijn linkerhersenhelft, maar de onderwerpen die ik koos waren nogal afwijkend voor die studie (sociologie) dus daar was ik weer knap anders in. Ik ben altijd aangetrokken geweest tot wat men nu spiritualiteit noemt, en in mijn studie tijd ‘occultisme’ of ‘mystiek’, de term new age bestond nog niet eens, maar kwam toen wel op.En tijdens mijn studie beheerde ik samen met mijn partner een van de eerste alternatieve natuurvoedselwinkels in Amsterdam. Ik ga de ‘kruiselings’ oefeningen vaker doen; uit mezelf wisselde ik bij de negen stappen de handen al om en om. Ik kijk uit naar het webinar over vermoeidheid, want ik ben toch uitgeput, vorig jaar en dit jaar helemaal. Ik weet dat het met de energetische veranderinge te maken heeft en dat ik me misschien veel meer moet terugtrekken in mijn huis dan de meeste mensen, om me niet helemaal in anderen te verliezen. Ik leef ook in een land waar oorlog heerst, dat put je behoorlijk uit. In ieder geval, dank je Mireille!